Valgflæsk i rigelige mængder

Vi har i den senere tid i Sjællandske kunne observere at valgkampen i Næstved Kommune i den grad har taget fart. Frem mod valget d. 16. november vil vi formentlig se endnu flere potentielle byrådsmedlemmer fortælle om vigtigheden af at styrke skoleområdet, om hvor vigtigt det er at værne om vores smukke natur, om at normeringerne i daginstitutionerne skal styrkes, og at der skal sikres mere tid i plejesektoren. Samtidig skal vi sætte fart på den grønne omstilling og sikre ordentlige forhold til foreningslivet. For bare at nævne et par emner, som helt sikkert vil komme i spil.

Det er selvfølgelig glædeligt at observere den store opbakning til Enhedslistens politik i denne tid.

Enhedslisten i Næstved vil både i valgkampen – og i perioden mellem valgene – fortsat føre Enhedslisten politik. Det betyder at vi kan love vælgerne, at vi fortsat vil bruge vores indflydelse i byrådet til blandt andet at kæmpe for

• Bedre grundvilkår for vores skoler og daginstitutioner
  • Bedre vilkår for borgere og plejepersonale i ældreomsorgen
  • Øget borgerinddragelse
  • En bedre behandling af de svageste
  • Grøn omstilling og naturbevarelse
  • Decentralisering og landdistriktsudvikling

Det har vi gjort frem til nu, og det vil vi også gøre efter d. 16. november. I Enhedslisten i Næstved siger vi, hvad vi mener, og vi gør hvad vi siger.

Byrådskandidater for Enhedslisten
Susanne S. Tariq